Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403

عید نوروز و پایان سال از جمله بهترین زمان ها برای هدیه های تبلیغاتی هستند. اکثر شرکت ها برای دادن هدایای تبلیغاتی این زمان از سال را انتخاب می کنند تا به بهانه عید هم هدیه داده باشند و هم تبلیغ برند خودشان را انجام داده باشند. در ادامه با شما خواهیم بود تا بهـترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز و پایان سال را معرفی کنیم.

عید نوروز

سررسید تبلیغاتی

سرسید تبلیغاتی از جمله بهترین هدیه برای شروع سال جدید است که مورد استفاده همگان قرار می گیرد. سررسید تبلیغاتی 1403 انواع مختلفی از جمله سررسید رحلی، وزیری، رقعی، خشتی، اروپایی، پالتویی و جیبی دارد. سررسید ها به دلیل کاربردی بودن و استفاده در طول مدت سال یکی از بهترین کالاهای تبلیغاتی می باشد. شما می توانید برای اینکه بردنتان در کل مدت سال در دستان همه باشد می توانید سررسید شیک و مقاوم تهیه کنید تا همه با افتخار آن را حمل کنند و نمایش دهنده برند شما باشند.

سررسید اروپایی

فلاسک تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی از جمله بهترین کالاهای مسافرتی و مناسب برای هدیه پایان سال می باشد. در این موقع از سال همه مردم به سراغ مسافرت های نورزی می روند و داشتن وسیله ای مانند فلاسک می تواند کاربردی خوبی در این سفر داشته باشد. فلاسک در مسافرت به یکی از اصلی ترین و اجباری ترین وسایل تبدیل شده است. فلاسک تبلیغاتی می تواند این نیاز را به خوبی در بین مردم برطرف سازد و یار همیشگی همه در مسافرت های طولانی مدت باشد.

هدایای تبلیغاتی

اسپیکر تبلیغاتی

روند استفاده از اسپیکر های کوچک و بلوتوثی به دلیل سهولت استفاده و قابل حمل بودن بسیار فراوان شده است. این اسپیکر ها چه در داخل خودرو و چه در محیط باز و پارک ها استفاده بسیار خوبی دارد. به همین خاطر اسپیکر تبلیغاتی هم می تواند به یکی از بهترین هدایای پایان سال تبدیل شود. چقدر دلچسب خواهد بود که در یک فضای دلچسب همراه خانواده و دوستان در فضای باز موسیقی دلنوازی هم پخش شود که باعث شادی و نشاط خود و کوکان نیز می گردد.

اسپیکر هولدر دار

خودکار تبلیغاتی

خودکار از قدیم یکی از ابزارهای پرکاربرد و ارزان در زمینه هدایای تبلیغاتی می باشد. افرادی که دوست دارند هزینه زیادی انجام ندهد و بودجه زیادی برای هدیه تبلیغاتی ندارند بهتر است به این کالا توجه زیادی نشان دهند. خودکار تبلیغاتی وسیله ای پرکاربرد و در عین حال همراه محسوب می شود که وسیله خوبی برای تبلیغ برند هم هست. تهیه خودکار باکیفیت و بادوام می تواند هدیه ای عالی برای پایان سال و تبریک سال جدید باشد. این طور فکر نکنید که خودکار چون وسیله ای ارزان است کالایی خوبی برای هدیه دادن محسوب نمی شود، خوکار ها اگر با کیفیت باشند همه جا حمل می شوند و در همه جا برند شما را به نمایش می گذارند. البته به یاد داشته باشید که خودکارها، خودنویس ها و روان نویس های شیک و نسبتا گران هم موجود هستند که می تواند در صورت تمایل از آن ها برای هدیه دادن استفاده کنید.

خودکار تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی

امروزه با داشتن موبایل پاوربانک وسیله ای ضروری برای مسافرت محسوب می شود. پاوربانک ها باتری های همراه هستند که قابلیت شارژ کردن وسایل برقی کوچک را دارند. در مسافرت و در مکان هایی که دسترسی به برق نداریم داشتن یک پاور بانک خوب می تواند یک موهبت الهی باشد. به همین خاطر است که پاور بانک یکی از بهترین کالاهای برای هدیه پایان سال و نوروز می باشد. مطمئن باشد همه کسانی که پاور بانک تبلیغاتی هدیه می گیرند بسیار خوشحال می شوند که یکی از نیازهای اساسی آن ها بخصوص در مسافرت ها برطرف شده است.

پاوربانک

فلش تبلیغاتی

فلش وسیله ای است که همواره و در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد. وسیله ای پرکاربرد که برای انتقال دیتا و یا پخش آن بر روی وسایل صوتی و تصویری استفاده می شود. داخل هر خودرویی که سیستم صوتی دارد حتما فلشی هم مورد نیاز است. در مسافرت ها هم که دیگر پخش موسیقی قسمت ناگزیر کار محسوب می شود. چه خوب که این وسیله در همه جا هست و چون عمر طولانی هم دارد به مدت زمان زیادی برند شما را به نمایش می گذارد. فلش تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارد که می توانید انواع مختلف آن را سفارش دهید.

فلش تبلیغاتی فلزی

هدیه عید نوروز برای خانم ها

بانوان در جوامع امروزه نقش ها و مسئولیت های گوناگونی بر عهده دارند. از مسئولیت های اداری و مدیریتی گرفته تا مسولیت های خانه داری و تربیت کودکان نقش هایی است که همواره به محو احسن از عهده آن برآمده اند. یکی از بهترین راه های قدردانی کردن از زحمات آن ها دادان هدیه عید نوروز برای خانم ها است. اینکه سال نو و سال جدید را با هدیه دادن و هدیه گرفتن شروع کنیم باعث خواهد شد سال پرنشاطی را سپری کنیم. هدیه عید نوروز برای خانم ها و مادران می تواند یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ و تاثیرگذاری برند شما نیز باشد. بهترین هدیه ها برای بانوان کالاهایی است که بتوانند از آن ها به راحتی بهره ببرند. هدیه هایی مانند ماگ ها و لیوان های طرح دار و مسافرتی، دستگاه تصفیه هوای کوچک و ضد ویروس کرونا و یا فلاسک های مسافرتی می توانند بهترنی هدیه به آن ها باشند.

هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز

جعبه پذیرایی بهترین هدیه برای عید

هدیه عید یکی از دغدغه های اصلی ما تبدیل شده است. جعبه پذیرایی یکی از بهترین هدیه ها برای عید نوروز و دادن هدایای تبلیغاتی به بانوان است. جعبه های پذیرایی از جنس چوب با کیفیت هستند و ماندگاری و دوام طولانی مدت هم دارند. از این جعبه ها می توان برای ست هفت سین و ست پذیرای خشکبار و دمنوش استفاده کرد.

جعبه پذیرای برای عید نوروز

ماگ های تبلیغاتی برای عید نوروز

ماگ ها و لیوان ها یکی از زیباترین و بهترین هدایای تبلیغاتی هستند. زمانی که این هدایای در زمان های مناسبتی خاص استفاده شود و عکس های جالب روی آن ها چاپ شود تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت. ماگ تبلیغاتی برای عید نوروز یکی از بهترین هدیه هاست که استقبال زیادی هم از آن می شود. چاپ بر روی این ماگ ها با لوگو و سلیقه خودتان انجام می گیرد که برای هدیه دادن در عید نوروز بسیار مناسب هستند.

ماگ تبلیغاتی برای عید نوروز

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید آشنا کنیم. چنانچه نظری در اینباره دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

فهرست موضوعات

2 پاسخ

  1. سلام با تشکر از شما
    بنده فاطمی هستم چندین سال هست مشتری شما هستم و واقعا همواره از خدمات شما راضی بوده ام سر وقت و با کیفیت عالی محصولات رو تحویل بنده داده اید.

    1. سلام ممنون از شما جناب فاطمی عزیز این لطف شما رو می رسونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *